Aku yang tegar!

Aku sedang bersedia untuk beraksi di jeti Penyabong!



Aku dan team tegar ( nama pun dah box opis ) dah merancang untuk trip yang seterusnya minggu depan.Lokasinya dirahsiakan dahulu untuk mengelakkan kesesakan di laut. Apapun kali ini kami nekad untuk pergi ber'main' di sekitar pulau sahaja kerana bimbangkan keadaan cuaca yang masih sukar diramal.

Bot tidak menjadi masalah kerana mempunyai bot dan enjin sendiri.( Pinjam member punya pun ada jugak hu..hu..) Pun begitu sekurang-kurangnya kami tidak perlu mengeluarkan belanja yang banyak untuk memancing di laut. Hang pa bayangkan kalu bot macam kat gambar atas tu je dah 7,8 ratus malah ada yang mencecah 1200 hanya untuk memancing semalaman kan ke haru kalau geng aku ni tiap bulan 2 kali ke laut? bajet sikit beb!

Bagaimanapun nantikan cerita yang akan aku bawa minggu depan hasil dari trip nih!

chow cin cau!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 jemuduk.blogspot.com |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.

Share |